25.12.2013

Hyvää joulua! ≧◠‿●‿◠≦

KT: mainostajien aateli 

Kun luet Tarinaa niin muista nämä :
* tekeminen*
"puhuminen"
"huutamine"
"kuiskaaminen"


Mikaela: " Heivain kaikki rakkaat lukijat ♥"


Mikaela: "Minun Ja Vivianin piti kertoa teille yksi tärkeä juttu teille mut .. aa tuolta se tulee."


 Vivian: "Sori, että oon myöhässä! Toivottavasti tää lähetys ei vielä alkanut."
Mikaela: "No itse asiassa se alko jo, joten istu alas."


Mikaela: "Niin, että meil olisi sellasta asiaa .. Vivian!? Mitä sä teet?!?"


Vivian: "Jos et näe niin nostan jalkaa." 
Mikaela: "Ihanko oikeasti!? Meijän pitäs juontaa tää nyt eikä pelleillä!"


 Mikaela: "Tää on naurettavaa." *facepalm*


Vivian: "Noniin. Kun toi 'facepalmaa' tossa niin mä selostan teille. Teillä on nyt ainut laatuinen tilausiis vielä
osallistua Kuvakisaan, joka loppuu 3.1.2014 :c Eli käykääpäs nyt osallistumassa niin me täällä blogissa ollaan onnellisia ^w^ Kiitos kun kuuntelit! Ja nyt mä lähen."


 Mikaela: "Juuri niin. Osallistukaa nyt siihen kisaan. Linkki löytyy alhaalta Vivi minne oot menossa?"
Vivian: "Öäöä .. Kahville .. Moikka!"


Mikaela: "jaa moikka. Niin me kiitämme teitä, jos osallistutte kisaan."


Mikaela: "Kiitos, kun kuuntelitte meitä! ♥"


Luntaa! ♥

Heivaikaikkihanat 61 lukijaani

Hyvää joulua teille kaikille lukijoille! ♥
Oliko teillä kiva aatto? Minulla oli tosi mukava aatto. Mitä saitte lahjaksi? Minä sain 
uuden kameran! ajdsj ♥ Canon EOS 600D on uuden kamerani nimi. Kuvien laadussa saattaa olla jotain eroa .. ;)

Haluuko joku kertoo mulle jonkun hyvän kuvanmuokkaus ohjelman, joka ei 
pilaa kuvan laatua. Jos tiedät sellaisen niin kerrotko minulle? :)

Nukeillani on oma instagram tili. Jos kiinnostaa niin ala seuraamaan.

Olen ollut Joulun Lapissa ja täällä on aika mukavasti lunta ♥
Ja menen Perjantaina miittiin :)

Pidättekö Vivianin ja Mikaelan uusista tyyleistä? 
Itse saatan muutta Vivissä jotain, mutta Mikaelasta en nyt mitään! ♥

Koska sain sen kameran niin aijon panostaa blogiin nyt todella paljon. Joten voitte
varautua postaus spämmiin .. :-D

Minulla on myös Valokuvaus - ja lifestyleblogi. Sitäkin voitte alkaa lukemaan jos haluatte :-)
http://silver-sil.blogspot.fi/

Annika ja
nuket.

2 kommenttia: